Yükleniyor

Sosyal Medya Yönetimi

SEO NAME

MÜŞTERİLERİNİZİ ARACISIZ DİNLEYİN

MARKALAR, SOSYAL MEDYADA TÜKETİCİ İLE ARACISIZ, BİREBİR İLETİŞİM HALİNDEDİR

Bu durum avantajlı olmakla birlikte, yanlış stratejiler, ilgisizlik ve tüketici ile girilen hatalı diyaloglar neticesinde dezavantaja da dönüşebilir.

Bir çok marka, sosyal medyada yeteri kadar ya da doğru noktada yer alamadığı için tüketici tarafından “müşterilerini dinlemeyen marka” algısını oluşturmaktadır.

Tüm dünyadaki internet kullanımının yaklaşık yarısının mobil cihazlardan yapıldığı günümüzde, müşterinin elinin altında olmak, bir tıkla size ulaşabilmesini sağlamak, markanızın algısını ve müşteri memnuniyetini, rakiplerinizden bir kaç adım ileri taşıyacaktır.

Sosyal Medya hesaplarınızın oluşturulması, stratejilerinin belirlenmesi ve hayata geçirilerek yönetiminin sağlanmasında katkıda bulunuyoruz.

Başa Dön